زباله‌ گرد، کیسه طلا و دلار 2 میلیارد تومانی را به صاحبش بازگرداند / امانت بود، باید برمی‌ گرداندم

ک خانواده وقتی به تهران سفر می‌کنند متوجه می‌شوند طلا و دلارهای‌ شان که بیش از دو میلیارد تومان ارزش داشته، همراه ندارند. بنابراین سریع به الیگودرز برمیگردند اما متوجه میشوند طلا ودلار ها در خانه نیست.دو سه روز بعدی یکی از کارمندان بانک صاحب اموال تماس میگیرد و میگوید فردی که کیسه های طلاها و دلاررا پیدا کرده 52سال دارد و وقتی زباله ها را جمع میکرده کیسه را پیدا کردهو به صاحب خود برگردانده چون معتقد بوده است که مال مردم مال مردم است.

blog-post-image

✅زباله‌ گرد، کیسه طلا و دلار 2 میلیارد تومانی را به صاحبش بازگرداند / امانت بود، باید برمی‌ گرداندم

🔹سوم فروردین 1403 در شهرستان الیگودرز استان لرستان اعضای یک خانواده وقتی به تهران سفر می‌کنند متوجه می‌شوند طلا و دلارهای‌ شان که بیش از دو میلیارد تومان ارزش داشته، همراه ندارند. بنابراین سریع به الیگودرز برمی‌گردند تا داخل خانه‌شان را بررسی کنند، اما وقتی خانه را جست‌وجو می‌کنند متوجه می‌شوند طلا و دلارها در خانه نیست.

🔹دو، سه روز بعد از جست‌وجوی خانواده یکی از کارمندان بانک با صاحب اموال تماس می‌گیرد و می‌گوید فردی کارت بانکی شما را پیدا کرده و ادعا می‌کند چیزهای دیگر هم در کنار کارت بانکی موجود است. خانواده به بانک مراجعه می‌کنند و آنجا با دادن مشخصات محتوای داخل کیسه طلا و دلارها را دریافت می‌کنند.

🔹فردی که کیسه طلاها و دلار را پیدا کرده 52 سال دارد. می‌گوید: «آن روز زباله‌ها را جمع کردم و وقتی خواستم زباله‌ها را از هم جدا کنم متوجه شدم داخل کیسه کلی طلا و دلار است. چند روزی این طلا و دلارها با من بود، اما چون ما با نان حلال بزرگ شدیم، نتوانستم کیسه را برای خودم بردارم. پدر و مادرم این‌گونه ما را راهنمایی کرده بودند که مال مردم، مال مردم است.»/ اعتماد 
 

0 نظر
ارسال نظر

آدرس ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است

نام:

شماره تماس:

ایمیل:

وب سایت:

متن: