معرفی چهار روش کاربردی برای ردیابی افراد

جهت پیدا کردن اشیا و افراد گم شده می باشد. این پلاک شناسایی همانند سایر محصولات آنی یاب دارای یک کد شناسایی منحصر به فرد بوده که جهت شناسایی آن می باشد.

blog-post-image

در برخی از خانواده‌ها افرادی وجود دارند که به واسطه سن و یا مشکلات جسمانی نیاز به کنترل و مراقبت دارند. برای مثال سالمندان مبتلا به آلزایمر و کودکانی که در مسیر‌های تردد خانه به مدرسه هستند، از مهم‌ترین افرادی به شمار ‌می‌روند که باید از موقعیت مکانی آن‌ها مطلع بود.با توجه به اینکه صرف بیشتر ساعت‌های شبانه‌روز برای مراقبت و کنترل اعضای خانواده مشکل است، عده بسیاری به دنبال پیدا کردن روش‌های مختلفی برای ردیابی افراد هستند. اگر شما هم در خانواده خود افرادی را دارید که نیاز به کنترل موقعیت مکانی آن‌ها وجود با ما همراه باشید تا بهترین روش‌های پیدا کردن افراد با جی پی اس را شرح دهیم.

  1. استفاده از گوگل مپ

 گوگل مپ یکی از برنامه‌هایی است که به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های اندرویدی وجود دارد و جی پی اس ماهواره‌ای گوگل از بهترین برنامه‌های مکان‌یاب است که به کمک آن می‌توانید مسیر تردد خود را پیدا کنید، یکی از امکانات گوگل مپ قابلیت به اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی افراد با یکدیگر است.برای این کار کافی است گزینه به اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی را انتخاب کنید. با کمک این اپلیکشن شما از موقعیت مکانی افرادی که نگران آن‌ها هستید مطلع می‌شوید. البته ردیابی افراد از طریق گوگل مپ مستلزم این است که افراد دسترسی به موقعیت مکانی خود را برای شما ارسال کنند. اما استفاده از این برنامه برای همه افراد امکان‌پذیر نیست. استفاده از برنامه‌های گوشی برای سالمندان و خردسالان کاری دشوار است.

  1. ردیابی گوشی دیگران با استفاده از تلگرام

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید به کمک آن از وضعیت و موقعیت مکانی سالمندان و کودکان مطلع شوید استفاده از برنامه تلگرام است. این پیام‌رسان یکی از پرکاربردترین برنامه‌ها است که با استفاده از آن ردیابی افراد از طریق اینترنت را می‌توانید انجام دهید. برای استفاده از امکانات مکان‌یابی تلگرام، هر فردی باید از داخل منو موقعیت مکانی یا لوکیشن خود را با دیگری به اشتراک بگذارد. از مهم‌ترین کاربرد اپلیکیشن‌هایی مثل تلگرام و واتساپ این است که می‌توانید به‌صورت زنده مسیر تردد افراد را چک کنید و در صورت بروز هرگونه مشکلی سریعاً اقدام کنید. اما این کار مشروط بر این است افراد توانایی به اشتراک‌گذاری لوکیشن خود را داشته باشند و این کار معمولاً برای ردیاب افراد، سالمندان و کودک کار ساده‌ای نیست. ما پیشنهادساده و راحت‌تری داریم،با استفاده از دستبندهای آنی یاب دیگر نیازی به طی کردن پروسه به اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی نیست و سالمندان و کودکان هم در استفاده از آن دچار مشکل نمی‌شوند. حتی برای حیوانات خانگی نیز بسیار کاربردی است برای اطلاعات بیشتر و نحوه استفاده به سایت آنی یاب مراجعه کنید.

  1. مکان‌یابی اعضای خانواده با استفاده از اپلیکیشن

چگونه موقعیت مکانی شخصی را پیدا کنیم؟ گوشی‌های هوشمند امکانات بی‌شمار و قابلیت نصب برنامه‌های مختلف را دارند. با توجه به اینکه بیشتر گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری جی پی اس هستند امکان نصب برنامه‌های مکان‌یاب هم روی آن‌ها وجود دارد. برخی از این برنامه‌ها به‌طور تخصصی مربوط به مکان‌یابی و کنترل مسیر تردد افراد است. از معروف‌ترین و کاربردی‌ترین برنامه‌های ردیاب گوشی GPSWOX Family Locator و Find My Friends، Sprint FamilyWall  برنامه‌ها بر اساس فناوری جی پی اس گوشی‌های همراه کار می‌کنند و موقعیت مکانی افراد را به اشتراک می‌گذارند و بهترین برنامه برای پیدا کردن گوشی با جی پی اس هستند.

  1. ردیابی افراد با پلاک های آنی یاب

 جهت پیدا کردن اشیا و افراد گم شده می باشد. این پلاک شناسایی همانند سایر محصولات آنی یاب دارای یک کد شناسایی منحصر به فرد بوده که جهت شناسایی آن می باشد. وبسیار سبک وبصورت دستبند مورد استفاده قرار می گیرد. به این صورت که یابنده کد موجود بر روی پلاک را به شماره روی آن پیامک می کند و از این طریق آنی یاب به راحتی گمشده شما را پیدا خواهد کرد.

ویژگی های پلاک فلزی آنی یاب

کیفیت و دوام بالای پلاک که باعث ماندگاری آن می شود

استفاده از QR کد جهت راحت تر اسکن شدن کد توسط مراکز اشیا
موجود در دو نوع پشت چسب دار و سوراخ دار

روش استفاده آسان

برای اطلاعات بیشتر به سایت آنی یاب مراجعه کنید.https://aniyab.com/Shop

0 نظر
ارسال نظر

آدرس ایمیل و شماره تماس شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است

نام:

شماره تماس:

ایمیل:

وب سایت:

متن: